Woonstart zet zich in voor goed en betaalbaar wonen. We vinden het belangrijk om onze service steeds te verbeteren. Heb je feedback? Laat het ons weten, zodat we onze dienstverlening verder kunnen optimaliseren.
- Elke vorm van ontevredenheid over een bewezen dienst, persoon of product.
- Het heeft betrekking op de prestaties of het functioneren van Woonstart en haar medewerkers.
Ben je ontevreden over de dienstverlening van Woonstart? Stuur een mail naar klachten@woonstart.be om ons op de hoogte te brengen. We doen ons best om samen een oplossing te vinden.
Als je niet tevreden bent met de wijze waarop jouw klacht behandeld werd, dan kan je hiertegen een klacht indienen bij de Vlaamse ombudsdienst.
Je kunt hierover informatie verkrijgen bij de Vlaamse infolijn via het gratis nummer 1700 of via www.vlaanderen.be/contact.
Wil je een technisch defect melden?Technische meldingen of reparaties aanvragen worden niet als klacht beschouwd. Heb je een technisch mankement aan je woning? Neem dan contact op met onze technische dienst. Als de herstelling van het mankement na herhaalde meldingen uitblijft en de herstelling valt ten laste van Woonstart, dan kan je wel contact opnemen met ons via het klachtenformulier. Problemen met buren?Ervaar je problemen met jouw buren, neem dan contact op met jouw huurbegeleiding. |